måndag 4 maj 2009

Lista snodd från BB

Åh nej! Är jag busted nu? Ja, jag läser Blondinbellas blogg(även fast jag irriterar mig på hennes existens...) och jag gillar ju listor så jag tänkte varför inte? Det är något att roa sig med en måndagskväll när pojkvännen har somnat. Here we go!

Hur många gånger har du varit kär? Två gånger, fast om jag ser tillbaka nu så en. Det jag upplever nu, är nått som jag inte trodde fanns.

Favoritgodis: Just nu M&M Peanuts men annars Marabou Schweizernöt.

Action eller Skräck? Helst inget av dom. Blod är eugh och ger mardrömmar. Fy!

Ville bli när du var liten: Nya Britney Spears

Vad är du beroende av? Cola light och Vitamin Defence

Dagens roligaste händelse: Frisör-tiden som bokades till imorn!

Dagens tråkigaste händelse: Jag tväääääääääättade...

Dagens humör: Trött och sömnig. Jag älskar hemma-dagar då jag bara är med mig själv, sover och kollar tv. Detta var en sådan.

Vilka tv-program följer du? Robinson och The Hills (Ally går ju så sent nu när jag jobbar!!!)

Vad gillar du mest med dig själv? Att jag alltid försöker vara glad och positiv! Sen bryr jag mig mycket om folk också.

Vad gillar du minst? Mina närmsta kan ibland uppleva 'JAG JAG JAG-symptomet' utan att jag tänker på det. Sen skäms jag när jag kommer på mig själv med det, ibland genom att bli kaxig och dryg. Usch och fy på mig!

Vad är det roligaste du vet? Att umgås med folk som jag verkligen bryr mig om. Just nu är det sjukt kul att sjunga ABBA Singstar med min älskling. Vi skrattar tills vi nästan gråter!

Har du något motto? Nej inte direkt... Lägg inte ner tid på saker du inte kan påverka?

Hemlig hobby? Jag älskar att städa och göra rent, men bara när jag är på humör för det och då får ingen vara i närheten.

Något vi inte vet om dig? Jag hatar att duscha och älskar att sätta på musik på högsta volym när jag är själv och inte varken tänka på eller bry mig om världen.

Vad ångrar du? Ingenting. Man kan inte ändra på något som redan hänt så det är bara att sluta älta, acceptera och försöka göra det rätt igen i den mån som går.

Vad önskar du? Att jag kunde ha mer självdisciplin.

Vad klarar du inte dig utan? Kärleken från min familj och pojkvän. Prylar? Mobilen och mitt nya läppglans.

Vad gör du helst en vardag? Är jag ledig så sover jag ut, går ner på stan och köper något skoj sen träffar jag min kära pojkvän och hittar på något mysigt.

Vad gör du helst en lördagskväll? Sitter på någon uteservering för att sen gå ut... Det kommer jag aldrig tröttna på.

Vad har du mest av i din garderob? Spontant tror jag skor. Skor och väskor är min grej! Men om man funderar lite så trosor(och jag HATAR att handla trosor...). Hemma i Göteborg skulle jag nog fått svara handväskor. Om det nu räknas...

Drömjobb? Att få stå på scen och se och känna hur ALLA tittar på mig. Jag har alltid velat synas och stå i centrum. Därför har jag alltid drömt om att bli antingen sångerska, dansare, skådespelerska eller musikal- och teaterartist.

Ni undrade inget eller?

Inga kommentarer: