lördag 23 maj 2009

Lista, lista, lista!

1. Vad heter du? Sandra Henriette Paulsen Ernek
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Barbie, Cindy eller Skrållan
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Sophia tror jag...
4. Vilket stjärntecken är du? Skorpion
5. Vilken årgång är du? 89'a
6. Vart bor du? Hisings Backa, Göteborg och Gärdet, Stockholm
7. Bott utomlands? Nope
8. Flyttat antal gånger? 1 gång i Göteborg och 1 gång i Stockholm.
9. Vart skulle du vilja bo? I någon cool stad i USA som typ New York.

UTSEENDE

1. Hur lång är du? 163,5 cm (JA, halvan är sjukt viktig).
2. Hur mycket väger du? Har inte vägt mig på evigheter så jag har ingen aning.
3. Hårfärg? Jag är blond... Men är egentligen mörkbrunett.
4. Ögonfärg? Gröngrå
5. Mest nöjd med? Mina ögon...
6. Minst nöjd med? Vellingmagen och mina fötter
7. Skostorlek? 37,5
8. Glasögon? Inte nu, men hade när jag gick första året i skolan.

FAVORITER

1. Filmer? Allt som har med Disney att göra.
2. Låtar? I'm in love with a fairytale, even though it hurts. Cause I don't care if i lose my mind, im already cursed. Lalala!
3. Årstider? Jag gillar dom allihopa... På sommaren är det varmt, hösten fyller jag år, vintern är det jul med snö och på våren förbereder man sig inför sommaren!
4. Mat/dryck? Tacos/Cola light
5. Djur? Voffsingar!
6. Färg? Rosa, rosa, ROSA!
7. Parfym? DKNY Be Delicious och Estée Lauder Pure White Linen Light Breeze
8. Tv-program? Disneydags, Robinson, The Hills, The City och Gossip Girl

KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka? En trenchcoat från Cubus
2. Vad använder du just nu för skor? Vanliga vita låga sommarskor
3. Favoritfärg på kläder? Vitt och rosa
4. Favoritmaterial på kläder? Siden!
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Matthew Wiliamsons bikini med paljetter och såklart ett par nya skyhöga skor.
6. Favoritaffärer? TopShop och H&M
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Muu, ingen aning, men inte så mycket. Jag gillar inte att shoppa... Eller jo. Eller ibland!
8. Favoritmärke? Disney! :)
9. Vad har du för väska? DKNY
10. Vad har du för tröjstorlek? Small eller X-Small

BLANDAT

1. Vad är du beroende av? Cola Light och Lip Injection från Too Faced
2. Vilket land kommer du i från? Mamma är svensk och Pappa är norsk så jag är halvsvensk, halvnorsk!
3. Vilken sorts lipsyl använder du? Något från Dermalogica
4. Vad tror du på? Att människor alltid förvånar en och självklart på ödet.
5. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Jag är döpt och konfirmerad i Svenska Kyrkan så jag är kristen.
6. Vad köpte du senast? Ett par jeans från Pepe Jeans på MQ.
7. Har du något husdjur? Förutom dammråttorna under soffan? Nej...
8. Vad bor du i? En liten lya på Gärdet och ett fint hus i Hisings Backa.

GREJER

Plånbok: DKNY, matchar med min handväska
Klocka: Guess, studentpresent från familjen med graveringen 'Sandra 3/6 08' då jag tog studenten. Den är helt underbar!
Solglasögon: Inga märkvärdiga, från Indiska :)
Underkläder: Victorias Secret som min kärlek köpte i mängder till mig när han var i USA.
Nagellack: Jag biter på naglarna men när jag har lösnaglar så är dom nästan alltid rosa.

Inga kommentarer: