måndag 4 maj 2009

Hur mycket har ni missat?

Jag är inne på det här med listor. Nu ska vi se här... Vad har ni missat nu egentligen?

- Två resor, tur och retur till Göteborg
- Ett tandläkarbesök
- 3 utgångar där det togs massa bilder...


- Första gången jag nätshoppade
- Mitt senaste beroende - Lip injection från Too Faced...


- Nya jobbet
- Valborg, med allt vad det innebär...

- Premiären av Stureplan Perfection
- Kampen med boken, Män som hatar kvinnor, som istället resulterade i ett biobesök
- Premiären av Josefina...


- ABBA Singstar
- Första gången jag svimmade av helt okänd anledning vilket även gav mig största bulan jag någonsin haft. I huvudet dessutom.
Allt detta, och alla andra små vardagsbetraktelser man gör varje dag som ger bloggen en liten twist, har ni missat! Hur känns det liksom?

Nu ångrar ni att jag inte har bloggat va? Men min twitter har väl ingen missat? Den finns här. Och den har ju faktiskt uppdaterats flitigt, till er räddning.

Inga kommentarer: