måndag 13 oktober 2008

Katti på facebook!

Katarina Gladun (som förövrigt bloggar här...), en gammal tjejkompis har äntligen skaffat Facebook. Jag trodde det aldrig skulle hända... Vet inte varför... Men när jag precis slängt iväg en vännerförfrågan till henne kastar hon tillbaka med att tagga mig på 5 bilder från när jag gick på högstadiet... Vet inte om jag ska skratta eller gråta!
Vill ni se dom lite bättre?

Kolla taggade bilder på mig på facebook, eller skicka en vänlig kommentar så kanske bilderna hamnar här!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du ska älska mig ;)

Sandra Paulsen Ernek sa...

Jag verkar inte ha något annat val? Bilderna är underbara och jag saknar oss!!!

Anonym sa...

Haha jo jag såg bilderna, snacka om att man saknar er båda två! :) / Navid

Sandra Paulsen Ernek sa...

Åh Navid! Saknar dig också! Vi hade så kul back in the days :)