lördag 11 oktober 2008

Familjen är samlad!!!

Idag äntligen fick jag träffa min älskade familj igen. Har inte sett dom på hundra år känns det som. Mamma, Pappa och Lillebror och hans tjej Amanda är här! Såå mysigt! Så idag blev det en heldag på stan.

Lunch på Mocco

Andreas och Amanda(...som aldrig vill vara med på bild, förstår inte varför? Världens sötaste lilla tjej!) på tunnelbanan påväg till deras hotell efter en lång dag på stan och middag på ett grekiskt ställe på Söder.

Och här har ni världens mest underbara människor. Min Mamma och Pappa! Pappa som fyllde år idag (GRATTIS!!!!) och jag hoppas innerligt att han var nöjd med dagen.

Efter lite mys på deras hotell är vi äntligen hemma igen och ska göra oss iordning för discooo! Igen... Vi ses i vimlet!!!

1 kommentar:

Steinar sa...

Hörrö! Bildstöld!
JA, jag är nöjd, svävar på moln...