måndag 13 oktober 2008

Hooot Woook!

Som lunch igår blev det Hot Wok vid Fridhemsplan och hjälp va gott det var!

Amanda och Lillebror

Pappa, Mamma och jag

Kenneth och Amanda

Hela familjen!

Jag och Mamma


Tack för vår lilla weekend tillsammans vi just spenderade. Det gjorde ont i mig att se er åka iväg och det håller i sig fortfarande. Jag vore inte mycket utan min familj... Det är de viktigaste och de finaste människorna jag träffat i hela mitt liv. Andreas som är min älskade Lillebror som läskigt nog börjar växa upp nu när sockersöta lilla Amanda har kommit in i bilden. (Förändringen är BARA positiv, tro mig!) Och Mamma och Pappa som är precis så som en riktig Mamma och Pappa ska vara... Jag vet inte vad jag ska säga... Men min kärlek till er är så gränslös och smärtan över att jag inte får träffa er varje dag hugger i mitt hjärta som en kniv.

Åså älskling såklart som är det bästa som hänt mig... (Du kunde väl bott lite närmre Göteborg kanske men men...) Han gör mig lycklig och ger mig den känslan som att jag är en liten prinsessa och hans uppgift är att ösa över mig med kärlek och ge mig allt i livet jag någonsin velat ha. Eller ens kunnat drömma om... Du och jag är för evigt!

Inga kommentarer: