torsdag 16 april 2009

Poker med Lillebror

Efter ett antal missöden på vägen till Göteborg så landade jag vid 20-tiden på Landvetter. För det första så missade jag första planet (med 2 minuter, come on!) och efter lite snack med Malmö Aviation så kunde dom tänka sig att boka om min biljett. Sen blev hela dagen bara förrvirrad. Fika med Sussie och (återigen) hets, hets, hets, till flygbussen, vilket resulterade i att jag satt på bussen och inte visste vilken buss jag satt på och väl vid gaten så visste jag inte vilket plan jag skulle på. Åh vilken dag! Stress, stress och stress...

Men väl hemma fick jag lugnat ner mig. Jag åt jag hemlagad mumsig mat, catchade up lite och avslutade kvällen med lite poker med Lillebror. Det började skitbra!

Min sida såg riktigt lovande ut ett tag...

Men självklart så vann Lillebror i slutändan. I 3 timmar satt vi. Och han skulle såklart visa den vinnande handen. Men det var skoj! Lillebror och jag. Ska vi köra imorn kväll också? Jag är sugen på revansch!

Inga kommentarer: