måndag 6 april 2009

Boksläpp om mellanförskap

Visst låter titlen inte som något för mig? Neeh jag vet. Och boken är inte öppnad och den förblir nog oöppnad. Sorry! Men en trevlig kväll hade vi iallafall!

Aron och Johanna


Pihl lyssnar på något super-intressant!


Simon var, som alltid, sjukt paaarty!

Här har vi författaren till boken med flickvän.

Världens bästa Suss i taxin på väg in mot stan!

Aron och Johanna

Aron, Johanna och jag i taxin.

Tack allihopa för en grym kväll! Vill ni höra mer? Jo vi gick ut... Hamnade på Stures och innan jag somnade på stället så kilade jag och älskling förbi Rose. Bingo hade sin sexy.se-fest och utan att säga för mycket så är nog inte Bingos fester något för mig. Han är jätte gullig men festerna står jag nog över framöver.

3 kommentarer:

Anonym sa...

väldigt charmerande bilder du lycktades knäppa på mig raring... :P


/a

Sandra Paulsen Ernek sa...

Aron, du är så söt. Och du vet det. Så tyst!

Anonym sa...

sandra, förstör inte min väl inövade ödmjukhet:)

/a