måndag 30 mars 2009

Ni frågar? Jag svarar!

Åh jag tycker det är sjukt kul när ni frågar och undrar saker!


Utseendemässigt ja... Så här såg jag ut i Augusti 2007! I februari 2008 blev jag först orangehårig, vilket övergick i superblond relativt snabbt efter. Att vara blond är kul! Jag är nog blondin egentligen tror jag, det blev bara något fel på vägen dit.

Och detta var i februari igår.

Så utseendemässigt absolut. Det vore konstigt annars eftersom jag alltid vart en person som tycker om att ändra stil eller frisyr eller vad det nu kan vara. Jag tycker om att chockera folk! Olika reaktioner från olika människor anser jag vara sjukt roande. Men som person hoppas jag att jag kanske har mognat lite, eller det har jag nog gjort. Jag har ju flyttat till en ny stad med främmande människor! Nu får jag ju främst jobba(som jag egentligen aldrig gjort innan på riktigt...) men också handla, tvätta, städa och diska som alla andra vuxna människor på jorden. Annars tror jag inte så mycket har hänt! Jag är fortfarande en sprallig, översocial, relativt rolig tjej. Jag har alltid vart öppen för nya människor och jag dömer aldrig folk innan de får ge mig en egen uppfattning av sig själva. Hur uppfattar ni mig? Tror/tycker ni att jag har förändrats?

Tänkte ni på något mer darlings? Detta var sjukt skoj!

Inga kommentarer: