tisdag 24 mars 2009

Min dag på stan!

Idag har jag vart på stan! Såg ni vädret? När man gick in i en butik så var det skinande sol och solglasögonen åkte på och när man gick ut haglade det. Helt galet! Så vi tog skydd i Sturegallerian och deras Le Café!

För er som inte vart där så ser det ut så här. Och detta är ju också Sture på kvällstid!

Dock inte så mycket kakor och sånt som jag hade hoppats på...

Jag har fullt upp med att fixa håret... (Pappa! Notera att jag använder mitt headset, duktig tjej!)

Medans Ina pratar om nåt jäääätte intressant, ser ni?

Jag drack en Vitamin Care med grape-smak! Rekommenderas! Ina kalasade på något som såg ut som en liten marängbakelse? Men när jag tar upp kameran då är den looong gone!

Therese pillade också med håret...

...medan Mickan käkade en sallad...

...och där är salladen näästan slut!

Tack för en mysig eftermiddag tjejer! Det får vi snart göra om.

1 kommentar:

Anonym sa...

Duktig tös!

/Paps