måndag 4 januari 2010

I'M SORRY...

Det var definitivt inte meningen att det skulle bli världens längsta paus på bloggen så här under jul. Jag hoppas ni har haft en mysig jul som ni har firat med nära och kära, släkt och vänner. Jag själv, hade stormys med storfamiljen på uppesittarkvällen, julafton firade jag med familjen och min lilla Mormor hemma hos oss, och den 27e firades det jul med släkten ute i Romelanda. Bilder kommer!

Snälla hade vi varit allihopa för alla fick massa julklappar! Men jag hade nog vart snällast av alla eftersom min önskan gick i uppfyllelse - jag fick min mini-dator! Och ja, den är perfekt och sjukt smidig i handväskan!

Här är vår gran! Lite sné men vad gör dé? Det syns inte ens när jag granskar bilden. Vår julgran pyntades dagen innan julafton samtidigt som det sista av julklapparna slogs in.

För mig, så blev det en riktigt lyckad jul. Jag tittar på bilderna med en riktig myskänsla i kroppen. Stay tuned!

Inga kommentarer: