fredag 23 januari 2009

Fler bilder från igår...

Så här snygga var jag och min drömprins igår!

Och här är jag, Jessis bästa vän och Jessi. Sjukt kul att träffa Jessi igen för det var ett tag sedan. Och vännen hon hade med sig var ju super-duper gullig. Det var hon som berättade att Tommy var 47... Jag var i chock!

Har ca 50 bilder på Tommy från igår men alla ser snarlika ut. Shit va snygga tatueringar den snubben har. Sjukt bara att han lika gärna kunnat vara min Pappa. Han är äldre än min Pappa dessutom! Eugh! Men jag å andra sidan är sjukt nöjd med den Papsen jag har. Han ser inte sliten ut och dessutom har han faktiskt också en tatuering. Lite mer smakfull bara... Så det så!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag såg dig igår, du är fiiin tjejen!

Sandra Paulsen Ernek sa...

Varför sa du inte hej? :) Tack och kram!

Anonym sa...

Tack lilla du, det var snällt sagt. jag tycker att min en gång så fina påfågel har ändrats med åren till fruktkorg med oidentifierbara frukter...
/paps