onsdag 24 december 2008

God Jul!

Nu börjar julafton lida mot sitt slut och återigen var denna underbara dag otroligt lyckad. Julklapparna vi öppnade imorse från släkten i Norge var jätte fina. Tack så mycket! Hoppas ni har det fint i snön uppe i Evenskjer. Jag saknar er!

Hitta Nemo gick på TV förut, så det tittade jag lite på tills jag somnade till både filmen och Lillebrors gitarrspel. Ni måste höra honom, det låter gudomligt!

Sedan hämtade vi min älskade, underbara Mormor för att starta årets julfirande. Och Mormor var som vanligt pigg och glad!

Ipoden jag köpte till Lillebror blev en bra julklapp. Det gjorde mig så glad att äntligen köpa något till honom som jag vet att han inte förväntade sig, men ändå blev glad över. Lillebror jag älskar dig!

Med helt fantastisk mat, samlad familj, Kalle Anka på tv och grymma julklappar sitter jag här på julaftonskvällen och konstaterar att julafton år 2008 blev otroligt lyckad. Jag hade inte kunnat önska mig mer!

Nu avslutas dagen med en Göteborgsversion av Monopol och julmys de sista minutrarna som är kvar på årets julafton!

Jag vill önska er alla en riktigt god jul! Hoppas er dag blev så lyckad som vår blev.

Inga kommentarer: