måndag 18 augusti 2008

Patricia - Caféet

Igår va SÅ stört roligt! Det var ju söndag så jag var skeptisk till allt men kvällen blev bara... ÅH!
Lindas modevisning för klädbutiken CUM på båten Patricia var jättebra. Och bättre blev det när gaykvällen där började komma igång och mitt i vimlet hittade jag min frisör Raymond tillsammans med en annan frisör från salongen, han är så underbar. Sen kilade vi till Caféet där det också var kalasbra, kanske för att jag var hög på lycka sen vi lämnade Patricia - vad vet jag, men jag hade verkligen skoj igår.

Ja... Så kommer självklart någon fotograf och ska förstöra allt, och jag borde inte lägga ut den eftersom jag inte visar mig från min starka sida, men eftersom jag är SÅ snäll... Så gör jag det ändå.
Jag och min sockersöta storasyster Linda... Men vad tusan gör jag med ögonen? Ääh, jag hade såpass skoj så jag bjuder på den.

...och min älskade älskling! Åh :)

Inga kommentarer: